}); صحابہ کرام کو رضی اللہ عنہ کیوں کہا گیا ؟ – ابن حنبل انٹرنیشنل
دارلافتاء

صحابہ کرام کو رضی اللہ عنہ کیوں کہا گیا ؟

سوال :صحابہ کرام کو کن وجوہات کی بنا پر رضی اللہ عنہم ورضوا عنہ کہا گیا ؟اور کیا یہ فضیلت اب بھی کوئی انسان حاصل کرسکتا ہے ؟استاد محترم شریف شرف حفظہ اللہ

جواب :قرآن وحدیث پر غور کرنے سے صحابہ کرام کو اس عظیم سعادت ملنے کی چند وجوہات سامنے آتی ہیں ۔

۱: وہ قرآن وحدیث کے ساتھ بہت زیادہ محبت کرنے والے تھے ،قرآن  وحدیث کی موجودگی میں ان کی اپنی خواہشات ،اپنے جاہلانہ رسم و رواج کی ان کے ہاں کوئی حیثیت نہ رہی ۔زمانہ جاہلیت میں شراب کے عادی ہو چکے تھے اس کو چھوڑنا ناممکن تھا لیکن رسول اللہ ﷺ کا پیغام سنتے ہی کہ شراب حرام ہے ۔تمام صحابہ نے شراب کے مٹکوں کو گلیوں میں بہا دیا ۲: انھوں نے اپنا سب کچھ دین پر قربان کردیا ۔نبی کریم ﷺ کو جب بھی کسی چیز کی ضرورت ہوتی تھی اعلان کرتے تھے تو صحابہ کرام کے پاس جو کچھ بھی ہوتا وہ دین کے لیے پیش کردیتے اور اسے اپنی سعادت سمجھتے تھے ۔سیدنا ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ نے ایک دفعہ اپنا سارا مال پیش کردیا تھا ۔سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ نے ایک دفعہ کروڑوں کی جائیداد اونٹوں اور گھوڑوں کی شکل میں صدقہ کردی۔ایک عورت نے اپنے سات بیٹوں کو نبی کریم ﷺ کی حفاظت کی خاطر قربان ہونے کے لیے وقف کردیا اور وہ ساتوں ہی نبی کریم کی حفاظت میں شہید ہوگئے ۔

۳: وہ مخلص تھے اللہ تعالی اور اس کے رسول ﷺ کے ساتھ ۔سبحان اللہ وہ اس قدر مخلص تھے کہ جس کی تاریخ میں کوئی مثال نہیں ملتی ۔غزوہ تبوک میں تمام صحابہ کرام نے شرکت کی حالانکہ اس وقت ان کی فصلوں کے کاٹنے کا وقت تھا ۔تین صحابہ پیچھے رہ گئے انھوں نے نبی کریم ﷺ کی واپسی پر جھوٹ نہیں بولا بلکہ سچ سچ بتلا دیا کہ سستی ہو گئی اس پر چالیس دن تک نبی کریم نے ان سے بات نہیں ان کی بیویوں کو الگ کروادیا ۔تو اللہ تعالی نے ان کی براء ت کا ذکر خود کیا (التوبۃ :۱۱۹)

۴: ان کے دلوں میں اللہ تعالی کا بہت ڈر تھا ۔کامیابی کے لیے اللہ کا ڈر ہونا شرط ہے ۔ہجرت مدینہ کے وقت سیدنا علی لوگوں کی امانتوں کے پاس تھے دن کو ساری امانتیں لوگوں تک بحفاظت پہنچائیں ۔ہزاروں مثالیں ملتی ہیں ان کے ڈرنے کی ۔سیدنا ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ نے ہر موقع پر نبی کریم ﷺ کا ساتھ دیا اس کی وجہ اخلاص ہی تھا کوئی اور لالچ پیش نظر نہیں تھا ۔

۵: فرائض و سنن اور نوافل کے بہت پابند تھے سستی ان کے کاغذوں میں نہیں تھی ۔بلال رضی اللہ عنہ کے قدموں کی آہٹ جنت میں نبی کریم ﷺ کو سنائی دی صبح نبی کریم ﷺ نے سیدنا بلال رضی اللہ عنہ سے وجہ پوچھی تو انھوں نے کہا کہ میں نے کبھی تحیۃ الوضوء نہیں چھوڑے ،یعنی جب بھی وضو کیا اس کے بعد دو نوافل ضرور پڑھے ۔ہندہ رضی اللہ عنھا اپنے اسلام لانے کا واقعہ بیان کرتی ہیں کہ فتح مکہ کی رات میرے دل میں خیال آیا کہ کیا وجہ ہے مسلمان کامیاب ہوگئے ہیں ان کو دیکھوں یہ رات کو کیا کرتے ہیں ؟جب بیت اللہ کے پاس آئیں تو تمام صحابہ بیت اللہ کے ارد گرد نماز میں اونچی اونچی رورہے ہیں اللہ سے دعائیں کررہے ہیں ۔ہندہ فرماتی ہیں کہ اس بات نے مجھے مسلمان کردیا کہ ان کا اللہ تعالی سے تعلق بہت زیاد ہے ۔

۶: ان کی زندگی کا ایک ہی مقصد تھا کہ دین کو عام کیا جائے ۔نبی کریم ﷺ نے جب بھی کسی صحابی کو تبلیغ کے لیے کسی ملک میں روانہ کیا تو انھوں نے انکارنہیں کیا بلکہ فورا نبی کریم کی بات پر عمل کیا ۔دنیا کے کونے کونے میں دین کو صحابہ نے ہی پہنچایا تھا ۔

۷: ان کا فکر جنت تھی وہ جنت کے حصول کے لیے سارے کام کرتے تھے ۔احادیث میں ملتا ہے کہ صحابہ کو جنت کی پریشانی تھی اس کاحصول کیسے ممکن ہے نبی کریم ﷺ سے سوال کیا کرتے تھے ۔کہ ہم جنت میں کیسے جا سکتے ہیں پھر اس پر عمل کرتے تھے ۔ایک صحابی نے کہا اے اللہ کے رسول مجھے ایسا عمل بتائیں جس پر عمل کرنے کی وجہ سے میں جنت میں داخل ہو جاؤں آپ نے اسے فرائض پر پابندی کا درس دیا اس نے کہا کہ میں اس سے نہ زیادہ کروں گا اور نہ کم نبی کریم ﷺ نے اس کی بات سن کرکہا :یہ بندہ کامیاب ہوگیا اگر اس نے سچ بولا ہے ۔

۸: منافقت ،حسد اور بغض وہ اپنے قریب نہیں لاتے تھے ۔سورۃ الفتح :۱۸ میں اللہ تعالی بیعت رضوان کا ذکر کیا جب صحابہ نے عثمان رضی اللہ عنہ کے شہید ہونے کی خبر سنی تب یہ نوبت پیش آئی جب صحابہ کرام اخلاص کے ساتھ بیعت کررہے تھے تب اللہ نے ان کے دل کی کیفیت کو بیان فرمایا کہ فعلم ما فی قلوبھم ۔اس وقت صحابہ کے دلوں میں کیا تھا اس کو اللہ تعالی نے جان لیا ۔

۹: خدمت خلق ان کا عظیم مشن تھا ،وہ اپنے لیے نہیں بلکہ دوسروں کے لیے جیتے تھے ۔کچھ غریب لوگ نبی کریم ﷺ کے پاس آئے توآپ ﷺ نے صحابہ سے ان کی مدد کرنے کو کہا تو تمام صحابہ نے اتنا تعاون کیاکہ وافر مال جمع ہوگیا ۔         ۱۰: اللہ تعالی نے ان کے دلوں کا امتحان لیا تھاجو کامیاب نکلے پھر انھیں نبی کریم ﷺ کا صحابی بنایا ۔اس بات کا ذکر قرآن  میں موجود ہے ۔یہ سب سے بڑی وجہ ہے کہ وہ صحابہ بننے سے پہلے اللہ تعالی ان کا عالم ارواح میں امتحان لے چکے تھے ۔جی جو شخص صحابہ کرام کا جیسا اپنا ایمان و عمل بنا لے ا س کے لیے بھی یہی خوشخبری ہے ۔اس کا ذکر اللہ تعالی نے خود کیا کہ اے ایمان والو تم صحابہ کرام جیسا ایمان لے آوکامیاب ہو جاو گے ۔

ھذا ما عندی واللہ اعلم باالصواب

العبد ابراہیم بن بشیر الحسینوی

Calendar

February 2019
S S M T W T F
« Jan    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

RSS Meks Blog

  • YoastCon 2019 recap: the best and most updated SEO tips 2019 February 11, 2019
    What are some of the best SEO tips 2019 to cover? Here's what we learned in this year's YoastCon! The post YoastCon 2019 recap: the best and most updated SEO tips 2019 appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • WordPress content marketing strategy explained (plus PRO tips and tricks) February 7, 2019
    What exactly is WordPress content marketing strategy and why do you need one? #WPtips How to create and implement WordPress content marketing strategy? #contentmarketing The post WordPress content marketing strategy explained (plus PRO tips and tricks) appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • 12 best brand color palette tools to make your perfect blog colors January 30, 2019
    How to define and choose the right brand color palette without the help of a designer? Is it even doable by yourselves? You’d be surprised :) The post 12 best brand color palette tools to make your perfect blog colors appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • Meks’s top 10 WordPress related posts in 2018 January 22, 2019
    What were the top 10 WordPress related posts that provided the most value to you over the last year? The post Meks’s top 10 WordPress related posts in 2018 appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • List of the best WordPress directory plugins for 2019 January 17, 2019
    Here’s our list of the best WordPress directory plugins that will transform your site into full business-related online directory. The post List of the best WordPress directory plugins for 2019 appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • How to embed Google form in WordPress? January 10, 2019
    Don’t know how to embed Google form in WordPress? Read our tutorial and learn all there is to it, within minutes! The post How to embed Google form in WordPress? appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • Podcast with WordPress – the ultimate 2019 tutorial January 3, 2019
    Why and how you should start a podcast with WordPress? Let us dazzle you with the most relatable business stats and convince you it’s the right thing to do The post Podcast with WordPress – the ultimate 2019 tutorial appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • WordPress 2018 year in review December 24, 2018
    Interested in WordPress 2018 year in review? Here’s our recap of some of the most important things that happened in the WordPress environment. The post WordPress 2018 year in review appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • How to easily change or reset a WordPress password? December 19, 2018
    Easy ways to reset WordPress password manually and with no trouble at all! Plus, a tip why you should change it on a regular basis! The post How to easily change or reset a WordPress password? appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • 4 steps guide to create a WordPress review website December 13, 2018
    Create profitable WordPress review website in 4 easy steps! The post 4 steps guide to create a WordPress review website appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic

Text

Distinctively utilize long-term high-impact total linkage whereas high-payoff experiences. Appropriately communicate 24/365.

تعاون کریں

سارے کام اللہ تعالی کی توفیق و نصرت سے ہی ہوتے ہیں الحمدللہ اخلاص سے بنائے ہوئے تمام منصوبے اللہ تعالی مکمل کرتے ہیں ۔آپ بھی صدقات ،خیرات اور اپنے مال کے ذریعے جامعہ کے ساتھ تعاون کریں ۔جامعہ کے ساتھ تعاون بھیجنے کے لیے درج ذیل طریقے اختیار کرنا ممکن ہیں

تعاون بذریعہ موبی کیش ۔اکاونٹ03024056187
تعاون بذریعہ ایزی پیسہ 03024056187۔شناختی کارڈ:3510229087223
تعاون بذریعہ پے پال کریڈٹ کارڈز ہولڈرز، بیرون ملک مقیم اور پے پال اکاؤنٹ رکھنے والے حضرات اب پے پال کے ذریعے سے بھی ہمیں ڈونیشن بھیج سکتے ہیں۔ https:paypal.me/hahmad674
تعاون بذریعہ ویسٹرن یونین: محمدابراہیم بن بشیر احمد 03024056187۔شناختی کارڈ:3510229087223
’’مَّن ذَا الَّذِي يُقْرِ‌ضُ اللَّهَ قَرْ‌ضًا حَسَنًا فَيُضَاعِفَهُ لَهُ أَضْعَافًا كَثِيرَ‌ةً ۚ وَاللَّهُ يَقْبِضُ وَيَبْسُطُ وَإِلَيْهِ تُرْ‌جَعُونَ‘
“ایسا بھی کوئی ہے جو اللہ تعالیٰ کو اچھا قرض دے پس اللہ تعالیٰ اسے بہت بڑھا چڑھا کر عطا فرمائے، اللہ ہی تنگی اور کشادگی کرتا ہے اور تم سب اسی کی طرف لوٹائے جاؤ گے “

مَّثَلُ ٱلَّذِينَ يُنفِقُونَ أَموَٲلَهُمۡ فِى سَبِيلِ ٱللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنۢبَتَتۡ سَبعَ سَنَابِلَ فِى كُلِّ سُنبُلَةٍ۬ مِّاْئَةُ حَبَّة وَٱللَّهُ يُضَعِفُ لِمَن يَشَآءُ‌ۗ وَٱللَّهُ وَٲسِعٌ عَلِيمٌ ( سُوۡرَةُ البَقَرَة۔٢٦١ )
’’ جولوگ اپنے مال اللہ کی راہ میں ڈرف کرتے ہیں، اُن کے خرچ کی مثال ایسی ہے جیسے ایک دانہ بویا جائے اور اس سے سات بالیں نکلیں اور ہر بال میں سَو دانے ہوں۔اسی طرح اللہ جس کے عمل کو چاہتے ہیں، افزونی عطا فرماتے ہیں۔اور الله تعالیٰ بڑی وسعت والے ہیں، جاننے والے ہیں۔ ‘‘

WhatsApp chat