محترم جناب فیض الرحمن فیضی صاحب کی نظر میں ابن حنبل اوپن یونیورسٹی

Image may contain: text
Image may contain: 1 person, text
No automatic alt text available.
Image may contain: one or more people and text
No automatic alt text available.

ابن حنبل اوپن #یونیورسٹی
شائقین علم دین کے لیے عظیم خوشخبری
تحریر: فیض الرحمن #فیضی (مصنف: #چھولوآسماں, یونیورسٹی آف دی #پنجاب, لاہور)
چراغ علم #روشن کرو کہ بہت اندھیرا ہے سلسلہ کی عظیم الشان مثال “جناح ویلفیئر سوسائٹی کے زیر اہتمام ابن حنبل اوپن یونیورسٹی” جو ضلع #قصور کی تاریخ میں نہ صرف بلکہ #پاکستان کی تاریخ میں پہلا قدم ہے ۔
دنیا بھر کے #شائقین علم دین کیلئے یونیورسٹی لانچ کر دی گئی ہے تاکہ پوری دنیا سے علم دین کے شائقین گھر بیٹھے قرآن و حدیث کا علم حاصل کریں۔پہلے سمسٹر کا داخلہ #31مارچ تک جاری ہے جو گھر بیٹھے #قرآن و حدیث کے علم کو حاصل کرنا چاہتے ہیں وہ جلد اس دینی اوپن یونیورسٹی میں داخلہ لیں۔آپ کو گھر بیٹھے نصاب کی کتب مہیا کرنے کے ساتھ ۔آپ کے شہر میں ٹیوٹر بھی مہیا کیا جائے گا ۔نصاب کے متعلق آڈیو ۔#وڈیو لیکچرز پر مشتمل سی ڈیز بھی بھیجی جائیں گی ۔اور واٹس ایپ گروپوں کے ذریعے #اساتذہ مستقل نصاب کی تیاری بھی کروائیں گے۔حیران کن یہ سسٹم ہے ۔#اس کی پہلے مثال نہیں ملتی ۔
میرا ماننا ہے اس دور جدید میں بھلے آپ جتنی بھی ترقی کر لیں, آسمانوں کی بلندیوں کو چھوآئیں, #ناممکن کو ممکن میں متغیر کر لیں لیکن اگر آپ قرآن و سنت سے نا بلد ہیں تو یہ کامیابی عارضی ہے. اور الحمد اللہ مجھے بہت فخر ہے کہ یہ عظیم کام لانچ ہو چکا ہے ۔ایک رپورٹ کے مطابق پوری دنیا سے اس دینی #یونیورسٹی کو بڑی پسندیدہ نظروں سے دیکھا جا رہا ہے ۔کئی ممالک سے طلبہ و طالبات داخلہ لے چکے ہیں۔میں خراج تحسین پیش کرتا ہوں یونیورسٹی کے چانسلر عرب و عجم کے #مشہور محقق و مصنف “الشیخ #الاستاذ محمد ابراھیم بن بشیر الحسینوی صاحب” اور ان مکمل ٹیم کو جنھوں بڑی محنت سے اس یونیورسٹی کو لانچ کیا۔ میں ان سے بہت متاثر ہوں جن کی شب و روز محنت سے یہ#انسٹیٹیوٹ تشنگان علم و عرفاں کی پیاس بھجانے اور خدائے باری تعاُی کی اس دھرتی میں خدا کے دین کو پھیلانے میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں. یونیورسٹی #وفاق المدارس کے نصاب کے عین #مطابق سات سالہ عالم کورس, عامہ, خاصہ, عالیہ اور عالمیہ مساوی ایم. اے تعلیم اور کئی ایک سال پر مشتمل #شارٹ کورسسز جن میں داخلہ جاری ہے مثلا
دورہ تفسیر
دورہ صحیح #بخاری
دورہ بلوغ المرام
دورہ عربی گرامر
دورہ اصول حدیث
دورہ جرح وتعدیل
دورہ تجوید
دورہ #اصول الفقہ
شامل ہیں. میری دلی دعا ہے کہ مالک ارض و سماء اس ادارے کے تمام سربراہان کی #بھرپور مخلصانہ محنت کو اپنی بارگاہ عالیہ میں شرف قبولیت عطا فرماے, انہیں مزید استقامت عطا فرماے اور ان سے بہت سارا کام لے. آمین یا رب آ لعالمین
ہیڈ آفس: جامعہ ابن #حنبل اوپن یونیورسٹی, سوہڈل آباد, قصور
Www.ihitrust.com
03024056187
03064487799
فیس بک پیج
https://web.facebook.com/Ibn-e-Hanbal-Open-University-IHOU…/
۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہمیں اس عظیم #یونیورسٹی کے ساتھ سعادت سمجھ کر حصہ لینا ہے. اور اس میسج کو عام کرنا ہے تاکہ زیادہ سے زیادہ طلبہ مستفید ہو سکیں.

About the author

ibnebashir

Add Comment

Click here to post a comment